Frälsa alla överviktiga..

Jag är ju inte opererad än..., men det är helt sjukt hur jag börjat tänka sen jag bestämde mig för att viktoperation kunde vara ett alternativ för mig efter alla jojo-bantingsförsök...
Bara för att jag kommit på att det kan vara alternativet för mig så inbillar jag mig att det är lösningen för de flesta överviktiga....
När jag ser någon annan överviktig tänker jag: "Jag undrar om du är medveten om att det finns ett alternativ..."
Tack och lov säger jag det inte utan jag nöjer mig med att tänka det.... Det kan ju faktiskt vara så att personen ifråga inte alls tycker att dom har ett problem med vikten...
Känns ungefär som om jag fått för mig att jag skall frälsa alla överviktiga..., att jag vill visa att det finns hopp för oss..

Vågar knappt tänka på hur jag blir när jag väl är opererad....
Jag kanske blir rena rama messias, istället för att frälsa folk från ondo så kanske jag går runt och ska frälsa alla tjockisar från övervikten...


Kommentarer
Postat av: Petra

Hahaa..tack för tipdet! Det var verkligen en sida i min smak. :)

2008-04-21 @ 08:26:10
URL: http://www.petra79.blogg.se
Postat av: Jeanette

Precis så kunde jag med tänka med operationen. Jag känner att jag har tagit ett steg i rätt riktning och inte till dessa misslyckade resultat. Därav bloggen då jag tycker att jag upplyser hur ett liv kan se ut från tjock till smal ser ut. Men jag respekterar givetvis andra överviktigas beslut att inte operera sig.. Må så gott!

2008-04-21 @ 19:27:25
URL: http://www.metrobloggen.se/nett

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0