Mår dåligt...

Jag är förkyld, j-kligt surt, känns som om jag har nog många sjukdagar den senaste tiden...
Ska försöka gå och jobba i alla fall.... Bättre att gå dit och göra ett försök än att stanna hemma direkt...., har ju en helg som jag kan försöka kurera mig på...
En kollega försökte se det positiva i det hela igår och sa: "Det är ju bättre att du är sjuk nu än om en månad..."
Det har hon ju faktiskt rätt i, inte sjutton vill jag att operationen skall bli inställd pga att jag är sjuk...., efter allt kämpade så vore ju det droppen....
Jag ska proppa mig full med c-vitaminer och andra tillskott som kan vara bra för att hålla mig frisk...

Längtar efter den dagen då jag är smal och kan stå vid diskbänken och diska utan att bli blöt på magen...., och kan äta utan att spilla fram på den utskjutande delen, dvs bysten....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0