VIKT(-IGT) samtal

Jag åberopade vårdgarantin och fick min remiss skickad till ett annat sjukhus, fick en tid där i början på maj för den första bedömningen..
Nu hade jag turen att jag faktiskt fick en operationtid hos mitt hemlandsting i slutet på maj....  Glädjen över operationstiden grumlades snabbt pga vårdstrejken, i dagsläget vet jag ju inte om den ens kommer att kunna genomföras....

Tiden jag hade på på det andra sjukhuset behövde avbokas och det har hängt över mig...., eftersom mitt hemlandsting nu gett mig tid så är de givetvis inte villiga att betala för operation/vård på sjukhus i ett annat län...
Idag tog jag mig i kragen och ringde och avbokade tiden jag hade där....
Nu känns det som om jag inte har nån valmöjlighet längre..., reservplanen med det andra sjukhuset är ju avblåst...

Nu är det bara att hålla tummarna och verkligen hoppas att min operation blir av som planerat...
.

532439-2

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0