Axelvaddar..

Läste i en tidning för några dagar sedan  att 80-tals modet är på väg tillbaka...., återigen blir de populärt med axelvaddar o andra smaklösa kläder som vi (som är tillräckligt gamla) minns från den tiden...
MEN, jag såg en stor fördel med att axelvaddsmodet är på väg tillbaka......
Efter viktoperationen så blir ju brösten mindre och har då dessutom en förmåga att bli ganska lååååånga...
Det kanske kan vara en bra idé att slänga dom över axeln och använda dom som axelvaddar....
(om det är problem med att få som att ligga kvar kanske man kan klämma fast dom under bh-bandet....)
...eller...?

Kommentarer
Postat av: guteflicka

Hahaha, måste säga du e fantastiskt duktig på o skriva! Jag har fullkomligt vridit mig av skratt i ditt senaste inlägg =O)! Anledningen till att jag hamna här beror på att ja förhoppningsvis skall få göra en GBP o då e man ju självklart VANSINNIGT nyfiken på vad andra har för erfarenheter. Kommer fortsätta läsa din blog då den tilltalar mig! Må så gott tjejen o lycka till med viktraset (o livet) framöver! Kramar/Guteflicka

2008-08-23 @ 18:42:38
Postat av: Jeanette

Känner igen det där... axelvaddar passar mig bättre nu än innan ;)

2008-08-25 @ 10:07:07
URL: http://www.metrobloggen.se/nett
Postat av: Anna

Hallå där!



Är nyfiken på hur det går för dig och hur du mår nu, jag går här och räknar dagar snart timmar, åker till Ersta på tisdag för att opas på onsdag.

Anna

2008-08-29 @ 23:14:10
URL: http://anchalar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0