Recept på god och enkelt maträtt...

Ville passa på att dela med mig av ett recept på en god och enkel maträtt....
Nudlar med kyckling....

Jag (och sambon) tyckte verkligen att det var mumsfillibabba...

Visst är det lite spännande nu i början när jag är opererad eftersom jag egentligen inte vet vad jag kan äta eller ej...
Varje ny maträtt är som ett lotteri..., ska jag dumpa eller inte...
Jag måste säga att jag varit väldigt förskonad från dumping... .., än så länge.....
*peppar peppar - ta i trä*
De dumpingar jag haft hittills har inte varit så farliga..., jag har inte blivit jättedålig som en del beskriver att de kan bli...

Hemma hos oss är det sambon som brukar laga maten, han är så gullig som försöker fixa maten på bästa sätt så att den ska passa mig....
DET ÄR KÄRLEK!!!
;-)

Kommentarer
Postat av: elin

hej ! vad skoj att du är en av dom som läser min blogg, har bara kollat lite på din blogg nu. men ska fortsätta läsa. visst är det underbart när kilona dalar neråt i stället för uppåt.... just nu går ju inte jag ner... men jag mår bra ! lycka till med de återstående kilona !

2008-08-19 @ 20:15:00
Postat av: Mia Brantvall

Tjenare Bruden



Va kul att se att du mår bra, och att du har en "gogubbe" därhemma.



Jag ser fram emot att träffas och ha lite samvaro framöver, dvs äta och dricka gott i goa vänners lag och dela vår nöd och lust med varandra. Tack för att du är en av dem som går samma väg som mig. Kram Mia

2008-08-19 @ 22:35:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0