Dyr resa..

I eftermiddag när sambon slutade jobba så blev det en liten tripp till ett köpcentrum som ligger ca: 10 mil bort.....
Egentligen skulle bara en liten billig mobil införskaffas men mobilen och resan blev betydligt dyrare än vad vi kunnat ana....
...sambon åkte på fortkörningsböter på väg dit....
:-(

Passade på att äta på IKEA när vi ändå var därnere....., för min del blev det en barnportion med köttbullar och sallad till..
Blev, som vanligt, inte så mycket som rördes på tallriken...., åt väl upp två köttbullar och en halv potatis + lite grönt....
Blev iaf inte dåålig efter jag ätit.., skönt att veta att det faktiskt går att äta när man är ute på vift..

Idag ska jag luncha med sambon på stan, ska bli spännande att se vad jag kommer att kunna äta för något..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0