Ett kilo till...

Vägde mig i em, har gått ner ett kilo senaste veckan....
Nu har jag sammanlagt gått ner 17 kilo...

Fick "ärva" en sommarklänning från en av de andra tjejerna som opererat sig här i stan...
Jag känner mig så somrig och fin i den....
Att jag har klänning på mig är en riktig skräll, det var nog flera år sen sist...
Både mina kollegor och även annat folk på stan har tittat en flera gånger när de har sett att jag inte har "vanliga" kläder på mig..., de har inte kopplat att det var jag...

Igår var jag på återbesök hos läkaren i S-vall...., alla prover var toppenbra, blodtrycket var som en ungdoms.... ;-)
Läkaren tyckte att jag hade haft en fin viktnedgång och att ärren läkt mycket bra..
Midjemåttet hade dessutom minskat en hel del..., det var skoj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0