Inga problem..

Var ju ut i fredags och träffade ett gäng VIKTiga tjejer...
Jag beställde en ceasarsallad och hann dricka två glas vitt vin under kvällen...
Blev inte mycket ätit av salladen, skönt att servitriserna har haft "sådana som oss" där tidigare och är väl medveten om vårt lilla matintag...
Vinet gick också ner utan problem, för säkerhets skull tog jag det lugnt med drickandet....
Vill inte utmana ödet genom att bli kanon eller dålig på krogen...

Igår var det riktigt tråkväder, det slutade med att vi åkte till en närbelägen kommun och hälsade på kattungen vi ska få hem, vi passade även på att slå ihjäl lite tid på Dollarstore...
Jag fick äntligen tag i en stekpanna, modell jättelite, som kommer att passa till mina omeletter..
Kände mig nöjd med mitt inköp......, givetvis slank det ner en massa annat i vagnen oxå...
Köpte bla ätpinnar...., min tanke var att om jag äter mat med ätpinnar så kanske jag äter långsammare..
(då gäller det givetvis mat som går att äta med ätpinnar...., inte soppa... *s*)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0