Jag är glad..

Jag har läst några inlägg på forumet viktop och sett att en del som ska opereras som äntligen har fått sina operationstider på Sundsvalls Sjukhus..
Blir så glad för deras skull....
Jag vet ju själv hur j-kla frustrerande det är att vänta...
Jag tror att själva ovissheten att inte veta när operationen blir är värst av allt...
Jag hade ju turen att hinna få en tid innan sommaren och även om jag var jätteglad för min egen skull så har jag inte njutit fullt ut eftersom jag vet att det är många andra tex i min viktträffs-grupp som varit tvungna att vänta hela sommaren..
Men, nu är det äntligen deras tur och de har fått det efterlängtande kuvertet med operationstiden..
Stort GRATTIS till er...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0