Jag har börjat jobba...

Jepp, jag har börjat jobba lite smått nu.., jobbar 2 timmar/dagen..., mellan 8-10..
Det innebär ialla fall att jag kommer upp på morgonen och inte ligger och sover bort halva dagen..
På sätt å vis känns det skönt att komma in i rutiner igen...
Men, i ärlighetens namn är jag f-baskat trött.... , vissa nmornar känner jag att det var ett idiot-påfund att börja jobba....
Tror nästan att jag kanske skulle behövt tiden av återhämtning för att komma ikapp mig själv och samla energi...

Ätningen går skapligt, för tillfället är det "fest-vecka" i staden där jag bor, det innebär en hel del aktiviteter på stan....
Dagarna när jag/vi hamnat på stan för att se vad som händer så kan det bli lite si-å-så med ätningen... Men, alltsom oftast har jag löst det med en panik-inköpt banan eller yoghurt.... Kanske inte det ultimata men jag har ju iaf fått nåt i magen..........

Vägde mig imorse..., har gått ner 16 kilo nu.....

Kommentarer
Postat av: viktopererad

Grattis till din fina viktminskning! Kul att du kommit igång med arbete!

2008-07-27 @ 23:01:01
URL: http://viktopererad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0