Kärleksfull sambo...

Sambon är en riktig guldklimp...., han har gått med i Aftonbladets viktklubb, dels för att gå ner några av sin egna överflödskilon men även för att stötta mig i min viktnedgång.....
Det känns bra att ha hans stöd och det är betydligt lättare när vi gör saker tillsammans och vi båda tänker på vad vi stoppar i oss...
I like you a lot love!!!

Ikväll har jag och sambon varit på gymmet och tränat igen...
Nää..., inte nåt av gymmen nere på stan..., utan vi tränar på gymmet som finns på min arbetsplats.. Det är faktiskt helt suveränt och där finns allt som kan behövas för allsidig träning...., och det är skönt att slippa vara mitt bland allmänheten och alla tränings-gurus...., iaf nu i början...
Jag hann med att gå i rask takt på löpbandet, boxas, cykla och ro.......
Styrketräningen tänkte jag avvakta ytterligare några veckor med.... Vet inte vart jag fått det ifrån, men jag har för mig att jag fått information om att man bör vänta 6-8 veckor innan man börjar träna styrka efter operationen...

Känner mig nöjd med vårt nya liv och att vi tränar ihop......

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Stämmer nog rätt bra med 6-8 veckor, har hört det med. Matbordet och 6 stolar till köpte jag på Halens för 5995 kr.. =) Supernöjd med det!

2008-07-11 @ 23:36:21
URL: http://www.metrobloggen.se/nett

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0