Ledsen..

Igår fick jag ett tråkigt besked...., beskedet gjorde mig låg och jag är fortfarande berörd av det...
En av mina vänner  fick barn förra veckan, de förlorade sin lille son redan efter 5 dagar...

Eftersom hon är viktopererad har hon gått på regelbundna kontroller under sin graviditet, de hade sett att bebisen inte växte som han borde och att han låg med rumpan nedåt, hon hade fått information om det skulle bli kejsarsnitt men de kunde nog aldrig ana att han skulle vara så sjuk så att han bara klarade sig fem dagar..

Livet blir inte alltid som man tänkt sig.....
Livet är skört!
Tänk, livet kan ta ändrad riktning fortare än vad man anar...
Det som skulle bli början på ett nytt liv med en familjemedlem blev nåt helt annat....
Egentligen borde man leva livet som om varje dag vore den sista....och inte ta någonting för givet....

Mina tankar går till min vän och hennes sambo.....
När jag träffar henne så kommer inga ord att vara "rätt"..., det är nog bara en bamsekram som gäller...

"Ibland liksom hejdar sig tiden

    ett slag

och någonting alldeles oväntat

    sker

Världen förändrar sig varje dag

men ibland blir den aldrig

densamma mer......"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0