Säljer mina stora kläder..

Idag vägde jag mig......, igen...
(jaa, jag VET, jag borde kanske slänga ut vågen, sambon hotar med att ta ut batterierna och sätta i dom på måndagar)
Nu har jag gått ner 15 kilo...

Jag hittade en tröja och tunika i garderoben som knappt var använda....
Jättefina, men storleken 52/54 (2XL) från XLNT sitter absolut inte sitter bra på mig längre.... :-)
Är glad över att vikten går nedåt och att det märks, sakta men säkert, på kläderna...
Jag har ju tom lyckas inhandla en top i storlek XL på "vanliga" avdelningen på Lindex.....

Nåja, jag bestämde mig för att lägga ut tröjan och tunikan på tradera, kan ju faktiskt bli till nytta för nån annan...
Själv har jag handat en del på tradera tidigare och varit glad över mina fynd....

Känns fakitiskt härligt att äntligen få skänka bort och sälja kläder som blivit för stora för mig!  Tidigare har det ju bara gällt kläder som blivit för små pga viktuppgång.... , å det är ju inte skoj.....:-(
Trodde aldrig att den här dagen skulle komma..., men nu är det äntligen här...


****************************

Jag har bestämt mig för att prova på att börja jobba från imorgon, iofs ska jag bara jobba 2 tim/dag till en början..
Tänkte att det kunde vara en bra idé och att det kan hjälpa mig att få in rutiner och kliva upp i tid på morgonen...
Nu när jag börjar jobba klockan 8 så kan jag kliva upp, äta frukost, gå den ca: 40 minuter långa promenad till jobbet, jobba i två timmar, äta mellis och sen promenera hem igen..
Bra va?
Nu när jag inte jobbar så kommer jag alltsomoftast inte ur sängen förrän vid 10-snåret...
Segt, sen blir det ju som det blir med ätandet ibland......, hela dagen blir ju förskjuten....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0