Utgång..

Tack för era gulliga kommentarer, de värmer verkligen!

Ikväll  blir det utgång för min del, ska jag ut på restaurang med några vikt-tjejer..
Trots att vi bor i en ganska liten stad så är vi ett gäng tjejer, både redan viktopererade och de som väntar på operation, som brukar försöka ses regelbundet...
Ikväll blev vi inte så många, tror att vi blir 6 stycken...., två av dessa går i väntans tider på sin operation...
Bra att kunna utbyta erfarenheter, tips och ventilera saker och ting med andra som varit/är i samma situation....

Det är faktiskt bra precis ett år sedan vi träffades för första gången..... (iaf som jag var med, nu har det tillkommit flera nya)
Det var den 10/7-07 och jag gruvade mig en hel del innan jag beslöt mig för att följa med den kvällen....
Stan är liten och jag var rädd för att ryktet skulle komma igång om att även jag skulle göra en operation eftersom de (skvallertackorna på stan) skulle se mig med de andra tjejerna som redan viktop....
Min sambo pushade mig och tyckte jag skulle följa med de andra tjejerna, han sa:
"Är drömmen om viktoperation tillräckligt stark så går du...., annars ångrar du dig"
Jag gick......och nu är jag en av de nyopererade som får finnas som stöd för de som väntar på sin operation...

Eventuelt kanske jag vågar mig på ett litet vinglas ikväll..
Tanken var att jag skulle "provdricka" hemma innan jag skulle våga mig ut bland folk och dricka...
MEN, igårkväll när jag var på väg att gå och lägga mig utbrast jag:
"Nääääämen tuuuusan, nu glömde jag ju bort det i alla fall.."
Sambon sa: "Vaddå?"
Jag svarade: "Jag skulle ju provdricka hemma så jag vet om jag kan dricka imorgon när jag går ut..."
Sambon svarade: "Jamen, ta ett litet glas nu då..."
Jag sa: "Näää, det är ingen idé, jag är ju på väg i säng och har dessutom tagit en insomningstablett..."

Så ikväll så är jag kanske lite wild and crazy och provar på att dricka ett vinglas ute bland folk....., kan bli riktigt spännande, jag får trösta mig med att det är bra att dom andra vikttjejerna är med...

Återkommer med rapport om hur kvällen avlöpte..

Kommentarer
Postat av: Felicia6

Hoppas du får en bra kväll :) Bara du tar det lugnt så kommer det säkert gå alldeles utmärkt :)

2008-07-05 @ 15:23:45
URL: http://felicia6.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0