Det luktar bränt fläsk...

Jepp....., nu har jag gjort det igen...
Efter en blåsig men skön dag ute vid havet kan jag meddela att jag bränt mig....
Hoppas att det röda övergår till en schysst bränna så att jag slipper se solskadad ut när jag kommer på sjukhuset....
...vill ju inte riskera att få ett förmaningstal av vårdpersonalen...

Sambon har ju tidigare kontstaterat att jag har ett sjukt bra luktsinne..., och nu tror jag mig faktiskt kunna ana lukten av bränt fläsk.....

Det gick bra med ätandet under dagen.., jag höll mig till mina modifast och vatten medan killarna åt toasts med salami...
Kan inte sticka under stol med att jag blev rätt sugen när jag kände salami-lukten...

Inatt var det förresten frusktansvärt nära att jag föll tillbaka i den gamla ovanan med natt-ätandet..
Jag var så gröndjävulsk hungrig och sugen på nåt gott, gärna salt.... Sedan tidigare fanns ett rör med pringels i ett av överskåpen och i kylen fanns det bla potatissallad.......
Det var sååååå nära att jag föll för frestelsen....
MEN; jag tog mitt förnuft tillfånga och gjorde mig en kopp buljong istället.....
Duktig tjej va..?

Hade en förhoppning att hamna under 100-strecket innan jag kommer till sjukhuset, idag känns det som om det inte kommer att hända till imorgon men jag är nöjd ändå...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0