Int ä jag bitter...

Jag har nyss kommit in efter att ha haft ett annorlunda verksamhetsmöte på jobbet....
Vi fick gå 1,5 km motionsspår och det var en snitslad frågerunda....., frågorna var kryptiska, förmodar att min grupp har flest fel..

Nu när vi kom tillbaka så bjöds det på smarrig smörgåstårta till alla..... KUL...., för dom som äter.. *int ä jag bitter*

Är så f-bannat hungrig idag så jag nästan började gråta när jag såg smörgåstårtorna och hur alla mumsade och njöt..........
Har därför gått och satt mig på min plats....., tycker JÄVLIGT synd om mig själv nu...


Kommentarer
Postat av: D M

det är synd om dig ;)... Ärligt talat fortsätt kämpa! kommer gå toppen! Hur mycket har du gått ned under flytperioden?

2008-06-03 @ 17:20:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0