Tillökning på ena eller andra sättet..

Idag har vi varit ute och flängt runt mest hela dagen, vi har hälsat på min pappa, varit på stan och fikat..
Ikväll så var jag till en kompis, hon ville träffa mig innan jag läggs in, hon kommer förhoppningsvis att bli opererad själv innan jul....

Köpte dessutom en cd-bok som jag tänkte ta med mig på sjukhuset idag, det blev Camilla Läckbergs nya bok, Sjöjungfrun tror jag att den hette.... Jag har gillat hennes tidigare böcker och hoppas att denna håller samma kvalitet...
Stod länge och valde mellan Läckbergs eller Mia Törnbloms nya bok......, det blev Läckberg som vann dragkampen...
Mia Törnbloms nya tänker jag köpa som bok längre fram istället...

Idag var vi och tittade på kattungen som vi kommer att hämta hem i början på augusti..
Han (vi är ganska säker på att det är en han) var såååååå söööööt....., fast iofs så är det väl inte många kattungar som inte är söta... ;-)

Ojj, nu är den minsann inte länge kvar tills jag läggs in..., om 24 timmar lilgger jag väl förmodligen i sjukhsusängen och vrider mig av nervositet....
Eller så kan man räkna som så: FEM MODIFAST kvar att dricka INNAN det är dags operationen... ;-)
(har en kvar ikväll)



Tillökningen i vår familj..

Kommentarer
Postat av: Linda

Lycka till med operationen.. Väntar med spänning på att läsa din blogg när du kommer hem... Skickar massa lyckokramar...



2008-06-07 @ 22:12:02
URL: http://linda0644.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0