Vid havet..

Igår tog vi en tur ut till höga kusten....
Det var en ren chansning eftersom väderprognosen inte såg alltför lovande ut...
Vi hade en härlig dag..., vi drog vinstlotten och hade sol större delen av dagen..

När när jag är opererad så är det extra viktigt att hålla mat-tiderna, jag borde ha en mat- och sovklocka som skalman så att jag inte glömmer att äta...
Innan vi åkte ut till havet så drack jag fulkornsvälling...
Jag tog med mig "egen" matsäck, det blev lättyoghurt, hårdbröd och ägg.... Killarna mumsade givetvis på mycket godare matsäck men denna gången bekom det mig knappt......

Kommentarer
Postat av: Emo

Hej!

En till viktopererad här, opades veckan innan dig. Allt har gått bra här med, skönt. Idag börjar jag med ett mål purékost/dag, har inte vågat "fuska" nåt faktiskt och det känns bra. Längtar efter att få tugga på nåt...



Du är bokmärkt så jag kommer tillbaka!

2008-06-23 @ 17:09:13
URL: http://www.marimba.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0