Vilken pärs...

Ikväll åkte vi på Konsum, jag skulle inhandla en ny rakhuvel och sambon och min bror skulle köpa matsäck till imorgon...
Jag har faktiskt inte varit på affären på flera veckor...., å nu ikväll när jag kom dit förstår jag anlendingen varför jag borde hålla mig därifrån även fortsättningsvis....
Ooojjjjojjjjojjjjj, va mycket frestelser det fanns där...
Jisses, tandvattnet rann, jag kände irriterationen och det välbekanta suget komma och jag var tvungen att skynda på stegen till hyllorna med hygienartiklar för att slippa se all god mat, snask och snacks...

Imorgon ska vi förmodligen åka ut till havet, det är ca: 10 mil dit, men det avståndet är ju inget häruppe i norrland...
En av de största höjdpunkterna när jag är ute vid havet är att fika och äta, aldrig är det så gott med mat och fika som dessa gånger.... Imorgon får jag nöja mig med vatten, kaffe och modifast....  Jippie! NOT!!!!!
:-(
Medan killarna får smaska... *surar*
MEN, de har fått direktiv av mig..., de får bara ta med sig mindre god mat...., sånt som jag inte blir så avundsjuk på...
Istället för att göra egen smaskig sallad så ska de få köpa köpe-sallad i plastskål... *skratt*
Väldrillade pojkar!

Kommentarer
Postat av: Tina

Hej! Ja du..Det här med bloggandet. Våren och sommaren kom emellan. Jag hoppas jag hittar motivationen att skriva igen :)



Jag kör Modifast för fullt jag med. Äter bara middag. Det funkar bra.



Men någon operation blir det inte de närmsta månaderna. Jag har inte varit tillbaka för nya prover ännu men blir nog kallad snart. Sen får vi se vad som händer. Jag var ju inte riktigt framme i tanken på operation så det känns ok.



Lycka till du. Jag hoppas allt blir precis som du önskar.

Postat av: Tinnie

Vill bara tacka för ditt söktips! Ha en strålande dag.

2008-06-06 @ 09:57:36
URL: http://tinnie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0