"Måsten"..

Idag består dagen av ett "måste"......, släktbesök....
Min mormor och moster har länge tjatat om att de vill att vi ska åka upp och hälsa på...
Det är iofs bara 8 mil det rör sig om men det är svårt att ta sig för och planera in att åka iväg dit...
Idag är dagen då vi bestämt oss för att åka upp, vi ska hälsa på min mormor och moster och dessutom hinna en tur till min syster och hennes man....

Min moster och mormor vet ännu ingenting om att jag ska operera mig... Men, förmodligen berättar jag det idag...
De gånger vi kommer på besök brukar det bullas upp med ett sjukt stort kakfat med tolv sorters (gudomligt smakande)kakor...
I vanliga fall är jag värsta kakmonstret men inte nu länge...., mitt nya (flyt-)liv har ju börjat...... ;-)

Igår kväll bestod kvällen av hockey...... :-(
Jag ville inte alls se på hockey men det var sambon som lyckades vinna kampen om fjärrkontrollen..
Jag ägnade kvällen åt att rita en hockeyspelare i paint....... Sambon tyckte den var fin MEN påtalade att benskydden var för små och att plockhandskar inte ser ut som jag ritat... *s*
Han fattar nog inte HUUUUUR svårt det är att rita i paint, speciellt om man är helt okonstnärlig som jag är....

Idag är det flytdag fem....., mår bra än så länge...
Har ju hört av alla att fjärde dagen skulle vara värst men så var det inte för mig......, hittills har den tredje varit j-vligast....
Har dessutom gått ner ca: 2,5 kilo, då är det ännu roligare att flyta...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0