SKIT-jobbigt..

Satan-i-gatan.... *skrattar åt eländet*
Igår var det ju femte flytdagen....

Sent igår em så vred det till i magen.....
Ooojjjjjj....., fick springa på toa och det bara rann.... satan vilken diarée...
Det forsatte hela kvällen.. ..
Herreguuud, jag vågade ju inte ens släppa en vanlig fis om jag inte satt på toa...., visste ju inte hur fisen skulle sluta.. Embarassed

Inatt har jag varit upp 1-2 gånger/timmen, har legat halvvaken och så fort jag kännt att jag blvit det minsta nödig/gasig så har jag rusat upp...., av säkerhets skäl....

Imorse var jag alldeles utmattad och hade dessutom migrän, valde valde därför att stanna hemma från jobbet.... Förmodligen blev det väl en del vätskeförlust av diaréen och dessutom hade jag ju knappt sovit nåt inatt..

Nåja..., man får väl tro att det ordnar sig väl...
Tänker på mammas gamla talesätt
"det löser sig sa kärringen som sket i slasken"


Kommentarer
Postat av: Nena

Hej Tack för dem orden ja det var i år jag opades:) och jag önskar dejk ett stort grattis o Lycka till om en vecka...:) Har du frågor så vet du var jag finns...:)

kram på dej...

Nena

Postat av: Filifjonkan

Åh stackare!! Något konstigt du ätit kanske?



Ja, jag får nog försöka ta en dag i taget. Men just nu känns det som om jag fallit tillbaka på mina gamla dåliga vanor. Jag skyller på uppsats och andra stressfaktorer, men innerst inne vet jag att det enbart beror på mig själv. Nya tag, hela tiden.. är väl vad som gäller.



Kram på dig!

2008-05-20 @ 11:11:04
URL: http://www.metrobloggen.se/filifjonkan
Postat av: Maria

Hej!

Hittade din sida och vill bara passa på att önska dig lycka till inför den stundande operationen. Kämpa på och lycka till med ditt framtida "nya" liv!

Maria

2008-05-20 @ 16:52:11
URL: http://saraosissi.spaces.live.com
Postat av: Jeanette

Lös i magen, kan det bero på modifasten kanske, jag var lös i magen när jag hade min flytande period. Det var under några dagar så dte gick över sedan. Hoppas att du inte skall behöva dras med det för länge.

2008-05-20 @ 17:46:47
URL: http://www.metrobloggen.se/nett
Postat av: Jeanette

Vänta du.. snart är du där med, och du kommer att älska det, man hittar sin egen matstil och det som passar en bäst efter en operation. Sallad är så supersmaskens, det äter jag en tallrik om dagen =)

2008-05-21 @ 17:41:50
URL: http://www.metrobloggen.se/nett
Postat av: Karina

Hej tjejen



Följde länken o hittade hit...



Visst är det kul att ha tappat så mycket (nästan 40 kg jöh). Och det på bara 1 år!! Jag "fyller" 1 år den 29:e maj!!!

Har du fått vänta länge på din operation? Hoppas verkligen inte att den blir inställd!!!



Kram Karina

2008-05-22 @ 06:19:58
URL: http://karinaslillasvarta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0