Sol i sinne och sol ute...

Underbart väder ute...
Satt ute igår under lunchen och på fikarasten och lyckades få lite färg.... Idag jobbar jag sent pass så jag ska nog sätta på mig verandan och bättra på brännan lite...

Igår var jag och sambon på IKEA en snabbis..., var ju givetvis tvugna att ta en kaffapaus..
Jisses vilken utmaning...
Jag såg mat och fika överallt, det luktade gott och såg gudomligt ut....
Ahhh....
Jag kan ju säga att det kändes torftigt att sitta med en kopp svart kaffe och ett vattenglas när jag veeeet vilka härliga desserter med vaniljvisp det finns där .....
Nåja, det här med operationen är själv-valt.., det är ingen som tvingat mig utan jag har insett att det kanske enda verktyget som är lösningen för att få min vikt och matvanor att funka...

Nu ska jag ut och bättra på brännan..
Känns som om det är bättre att vara fet och brun än fet och blek..... ;-)
Fast, jag får väl akta så att jag inte bränner mig..., det sägs ju att brännt fläsk luktar illa...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0