Strejken över..

JIPPIE!!

Japp, då var strejken äntligen över..
Visst är jag glad och lättad men visst känns det lite snopet att jag missade min operationstid med bara några få dagar..
Fast, nu VET jag ju med säkerhet att det blir den 9 juni istället.....
Det finns en anledning med allt sägs det..., å förmodligen finns det väl en anledning till att jag får flyta fyra veckor istället för två.......
Det var väl meningen att jag skúlle få mig en rejäl prövning.....

ÄNTLIGEN SKALL JAG GLÄDJAS ÅT MIN OPERATIONSTID......, nu när strejken är slut och min ovisshet är över....

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Godmorgon! Ja nu vet du att den kommer att bli av och det är inte många dagar innan det sker nu, måste kännas enormt skönt. Må så gott!

2008-05-29 @ 06:31:05
URL: http://www.metrobloggen.se/nett
Postat av: Tina

Grattis!



Det kommer gå kanon, jag gjorde min för 4 veckor (29 april) sedan och är JÄTTE Glad, allt fungerar hur bra som helst och jag har redan tappat 12 kilo Hurra... så Lycka till

// Tina

2008-05-29 @ 15:40:43
Postat av: Nena

Grattis! Va skönt för dej att du får operationen såpass snabbt ändå:)



Håller tummarna o önskar dej Lycka till det kommer gå jättebra för dej:)

Du vet att du får fråga om du undrar om något:)

Frågorna kommer gärna efter operationen trots att man tror att man e hundra förberedd på allt...:)



Kram på dej...

Nena

Postat av: Thick2thin

Jeanette: det känns så sköööööönt att äntligen veta att det blir av..., längtar som en tok för att få det gjort och kunna börja resan till mitt nya liv..

Kram



Tina: WOW, har du tappat 12 kilo redan, det var inte illa... Snyggt jobbat!

Kram



Nena: Det är skönt att de kunde erbjuda mig en tid så pass tidigt.... Kan tänka mig att frågorna är många när det nya livet börjar...., redan innan är det många men när väl operationen är gjord kan jag tänka mig att det är JÄTTEmånga....

Kram

2008-05-30 @ 09:32:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0