Jag är mig lik...

Ikväll på middagsrasten så åt jag med en kollega, han sa då till mig:
"Jag är glad över att du fortfarande är samma tjej trots din viktnedgång och förändring"
Det gjorde mig glad... Jag vill ju verkligen att folk ska uppfatta mig som samma person som innan min viktnedgång....
Jag gilar inte när människor tror att jag blvit förändrad bara för att jag numera trivs bättre med mig själv och pratar bakom ryggen på mig och tror att jag blivit högfärdig och tror att jag är nåt bara för att jag lyckats gå ner....

Kommentarer
Postat av: Tessa

Jag antar att det inte var din "atkinsmetoden kollega" som tyckte det ASG Men JAG som känner dig tycker att du är samma människa fast i lite mindre och sundare format!

2008-12-29 @ 00:51:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0