Tankeleken: När jag blir smal ska jag..

Innan jag opererades fanns det vissa saker som jag hoppades på skulle bli verklighet då jag hade gått ner/börjat gå ner i vikt...
Lekte ofta tankeleken "När jag blir smal ska jag.........."
och gjorde tom en lista på viktforumet.
Några av sakerna som då fanns med i min tankelek (och som nu är avverkade och kan strykas) var tex att:
Minska på blodtrycksmedicinen
Köpa stuprörsjeans
Kunna ha svarta höga stövlar
Kunna köpa bh:n på en vanlig affär
Sitta med benen i kors


Så häftigt att inse att jag nu har snäva jeans, har inhandlat snygga svarat stövlar, har minskat på medcinen, köpte senaste bh:n på lindex och nu dessutom kan sitta med benen i kors nästan utan problem...
Låter säkert sjukt för "vem-som-helst" som inte haft det problemet (dvs den som aldrig varit överviktig) men jag säger bara:
F-n, vilken grej...! det ger mig verkligen kickar att kunna göra saker jag inte kunnat göra förut...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0