Under 80...


Idag stannade äntligen vågen på 79,8 kg, jisses va jag har väntat på dagen att hamna under 80-strecket.....
Jiiiiihaaaaaaaaa!!
Känner mig givetvis "smalare" än på länge....., livet känns "lättare" på många sätt...., det är dessutom lättare att hitta kläder.. (sambon säger att det inte är lika mycket scener och "tokspel" härhemma sedan jag gick ner i vikt och fick lättare att hitta kläder)
Konstigt egentligen.., för när jag drar mig till minnes att jag var i den här viktklassen sist så tyckte jag att jag var enorm och att jag aaaaaaaldriiig kunde hitta några kläder...., Iofs hade jag ju då inte varit större så jag hade ju inget att jämföra med...

Bjuder på en favorit i repris....
Han förgyller min dag...


Kommentarer
Postat av: Anna

Ett stort grattis till dig & nog förgyller Kozo dagen alltid, man blir så underbart glad!

2008-11-24 @ 17:02:35
URL: http://anchalar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0