Låååååånga bröst..

Läste i expressen ikväll att den nya kändistrenden är att slänga bh:n....

Tack och lov är det än så länge bara en kändistrend....., för när det  blir en trend för oss "vanliga" dödliga människor  så kommer det att bli rena rama mardrömmen för mig och alla andra som gått ner i vikt...
Förmodligen kommer jag i sådana fall inte att kunna haka på trenden..., för om jag ska kasta bh:n får jag nog antingen se till att antingen köpa rejäla knäskydd eller kanske dra fast brösten under skärpet så att de håller sig på plats...

Expressens modeexpert Elin Kling delade dessutom med sig av sina bästa bh-tips i dagens tidning...
Ojjjojjj...
Tex tycker hon att man kan tejpa bröstvårtorna om man vill dölja dom....
Jisses amalia, mina bröstvårtor är ju dolda mest hela tiden, de hänger ju rakt ner.......
*asg*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0