Bilder på mig...

Fick en så gullig kommentar av Tina i mitt tidigare inlägg......
Tack Tina, det är roligt med lite uppskattning ibland....

För några dagar sedan tog jag mod till mig och lade ut bilder från min pågående viktresa på forumet Viktdropp
(där går jag under aliaset Piggy)
Har under de senaste åren hållt mig undan för kameran när den kommit i närheten, har verkligen hatat att vara med på kort......, de enda gånger de lyckats få med mig på en bild är när jag varit på fest och varit lite på "lyran"....
Nu när viktresan börjat så vill jag ju dokumentera förändringen...., alltså har jag varit tvungen att bita i det sura äpplet och finna mig i att vara med på bild.... (måste erkänna att det går lättare nu än tidigare då jag kände mig enorm)
Jag hoppas att jag med mina bilder kunna inspirera andra som väntar på eller som påbörjat sin viktresa.... Att få se andras före och efter-bilder har varit en stor inspirationskälla för mig....


Kommentarer
Postat av: Anna

åh, vad kul att se din minskning & hur du ser ut!

Jättesnygga kort!

Får se när jag får modet att lägga ut mina bilder.

Anna

2008-10-17 @ 17:22:33
URL: http://anchalar.blogg.se/
Postat av: Anna

2008-10-17 @ 17:23:16
URL: http://anchalar.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Jag har varit inne och kikat på dina kort.. tycker du har gjort en fin resa, det syns verkligen och du lyser upp så mycklet på de senaste korten. Fortsätt kämpa!

2008-10-27 @ 09:17:00
URL: http://www.metrobloggen.se/nett

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0