Fest..

I lördags var jag och sambon bjuden på en stor bjudfest anordnad av LC här i stan....
Det var ett 60-tal bjudna...
Jag var lite nervös innan vi skulle dit..., även om jag känner många människor i vår lilla stad så är det här inte den självklara kretsen vi brukar röra oss i....., vilket gjorde det extra pirrigt...
Jag gruvade mig över vilka som skulle dit, bordplaceringen och givetvis MATEN....
Var livrädd att jag kanske skulle dumpa mitt bland "okända" människor.....
Allt gick bra, bordplaceringen var bra och jag hade trevliga människor vid mitt bord.....
Det serverades kyckligfile, potatisgratäng, rödvinssås och sallad...
Jag tog för mig och tack och lov så var det en hel del allsång emellan tuggorna så det var förmodligen första gången på länge som jag åt tillräckligt långsamt..
Mådde som en prinsessa och var glad över att jag slapp dumping...
Till efterrätt var den en smarrig chokladkaka med grädde...., jag utmanade givetvis ödet och smakade på den, den var mäktig så det behövdes inte många tuggor förrän jag var nöjd....
Jag dumpade inte av den heller...., vilken tur va?
Känns skönt att kunna leva och äta som "vem-som-helst"......, vill ju inte behöva förklara för allt och alla att jag opererat mig....

Kommentarer
Postat av: Anna

Vad skönt att det gick bra när ni hade fest hos LC!

Vi hade det jättebra på WES, mycket givande!

Boka in nästa WES, 7-8 feb, så kanske vi kan träffas och få ett ansikte, mer än på kort!

Anna

2008-10-20 @ 18:10:18
URL: http://anchalar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0