Förnuftet segrade..

Stegtävlingen pågår och även om jag inte varit fanatisk med motionerandet sedan den startade i onsdags så har jag travat ihop en hel del steg.....
Efter maten ikväll var jag i valet och kvalet om jag skulle sätta mig framför tv:n och titta på "One Tree Hill" eller ta på mig walkingdojjorna och ta mig en promenad....
Suget var stort efter tv:n och soffan men förnuftet segrade och jag beslutade mig för att ta promenaden istället eftersom det inte blivit så mycket gått idag....
Jag var ute och promenarade i 1½ timme, jag lyssnade på Liza Marklunds nya bok "En plats i solen" och egentligen hade jag nog kunna vara ute och promenerat ett tag till men det kändes mörkt och kymigt ute och dessutom så hade jag en tvätt i maskinen som skulle hängas (i förhoppning om att favoritjeansen ska torka till imorgon)

Kommentarer
Postat av: Anna

Klart vi ska på WES! Ska du?????

2008-10-05 @ 23:03:21
URL: http://anchalar.blogg.se/
Postat av: Anna

Vad kul att du kom på vad det är vi håller på med, mina drömmar ska snart gå i uppfyllelse- man nåste ha mål och våga drömma!:)

Fick EFNY -08 idag, fick ju köpa det på expo!

Mycket snyggt!

2008-10-07 @ 19:51:07
URL: http://anchalar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0