Less....

Jooodå..., nu är jag less....
Less för att jag förmodligen har nåt den där platån som alla pratat om men som jag hade en förhoppning om att jag skulle slippa... ;-)
Vågf-n står tokstill....., den vägrar röra på sig...., det innebär givetvis att jag blir mer och mer frustrerad och undrar vad som är fel.....

Jag har börjat med matdagbok och fått feedback på den på viktop, ska anamma de råd jag får där..., funkar inte det får jag väl ta tjuren vid hornen och ringa till "vår" dietist...., eller kanske fråga "Kosttina", dietisten som finns på viktdropp..
De e ju ingen idé att kontakta en "vanlig" dietist, de har ju inte den där specialkompetensen när det gäller oss viktopererade......

Känner mig fruktansvärt missnöjd och misslyckad för tillfället... :-(
Jag som varit glad över min viktminskning, sett förändringen, tyckt att det går "åt rätt håll" och tom vissa dagar kännt mig riktigt fin känner mig numera totalt misslyckad och som om jag aldrig mer kommer att gå ner......
Har kännt mig låg den senaste tiden och genast börjar varningsklockorna i skallen....., är det kanske en depression på gång...... Jag har ju läst en hel del på viktforumen (som jag länkat till ovan) och har förstått att det inte alls är speciellt konstigt att få en "svacka".... Givetvis befarar ju jag att jag kommer att bli en av de drabbade.., herregud, jag inbillar ju att ALLT kommer att hända mig... (förutom platåerna jag hade hoppats slippa då... *s*)

Nää..., jag får nog ta och kamma till mig, sluta att "måla fan på väggen"....., livet är inte slut för att vågen står still nu....
Vad är egentligen oddsen att just jag skulle vara det vetenskapliga misslyckandet när det gäller gastric bypass operationen och den förväntade viktnedgången...

Hooohooo....!!!!
Se miiiig...!!
Bekräfta mig....
Tyck om mig för den jag är........

Kommentarer
Postat av: Felicia6

Jag har stått stilla sen i juni.. Det är inte roligt :(



Tack för länken,ska genast kolla in den :)

2008-10-21 @ 23:09:38
URL: http://felicia6.blogspot.com
Postat av: Anonym

Man har plåtåer...jag hade flera..men sen som en skänk från ovan fortsätter det =). Kroppen funkar så...den behöver återhämta sig...ora dig inte, utan kör bara på =) lycka till!!

2008-10-21 @ 23:46:29
Postat av: Ann-Sophie

Hej jag opades i slutat av juni i år och stod faktiskt still i vikt efter åtta veckor i ca en månad sen gick vikten neråt igen men nu står jag still igen. Fast det tycker jag är skönt för då får kroppen vila och jag får må bra ett tag. På mig så sliter det väldigt av viktnedgången..

Ge inte upp, snart så kommer viktnedgången i gång igen..



2008-10-22 @ 08:16:15
Postat av: Anna

Vännen, klart att du kommer gå ner mer i vikt, du har nog hamnat på platån just nu, och det är ju frustrerande när man är där, men precis som du själv skriver även överiga här så är det ju kroppen som hämtar sig.

snart släpper det, även om det är en klen tröst just nu.

Försök Tänka på något annat, satsa tex på en TS, oktober är ju inte slut än!

Kram Anna

2008-10-22 @ 12:41:36
URL: http://anchalar.blogg.se/
Postat av: Mia

Ja tänk att man ska bli så frustrerad över att det "står stilla". Trots att man redan gått ner massor. Tänk att man aldrig blir nöjd.



Tittade på dina bilder och det syns verkligen jätteväl. Var stolt!



Ska nog lägga ut mina bilder på viktdropp jag med, nån dag...



Ha det så bra!

2008-10-26 @ 01:24:33
URL: http://www.marimba.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0