Ojjjojjjjojjj...

Har j tidigare skrivit (läs:skrutit om) hur förskonad jag varit ifrån dumping....
Oooooops-iii-daaaisyy.....
Idag var jag, sambon och åt lunch på stan innan jag skulle iväg till jobbet.. Hamnade på vårt stam-fik där jag köpte en ost- och skinksallad (i låda som jag kan ta med då jag ätit färdigt det jag orkar)
Förmodligen var jag nog så upptagen med att titta på folket som minglade förbi så jag åt med en himla fart...
Kände hur jag började gäspa och hur hjärtklappningen kom som ett brev på posten... Meningen var att jag skulle passa på att ta en långpromenad till jobbet men det var bara att slå ur hågen....., för när vi gick ifrån fiket så kände jag mig alldeles "ben-lös"... Jag fick istället åka hem och lägga mig och vila i 45 minuter innan jag fick skjuts till jobbet...
*suck*
Vette-sjutton om jag kanske blir mer och mer våghalsig (läs:slarvig) när det gäller ätandet.....
Förmodligen så äter jag FÖR fort och tiggar FÖR dåligt...
Fy mig..., fy mig, jag borde ju fatta bättre, för jag märker ju att det straffar sig..
:-(

Kommentarer
Postat av: Tina

Hej=)



Jag vet inte riktigt vad jag ska säga så jag slänger bara ur mig de i en himla röra. Jag har läst din blogg och en del andra som gjort en GBP, och jag fastnade nog för din mest, det är inte så mycket direkt personlig info så man vet inte vad du heter, men jag gillar verkligen dig, du verkar ha en underbar personlighet och ett härligt humör. Och jag hoppas allt går bra för dig och att du finner i ditt nya liv/kropp vem du är inifån, och inte det som du tror andra ser, utan det man kan läsa från den personlighet du haver. Du är helmysig och modig, jag önskar dig all lycka och hälsa som vi alla "dunderklumpar" förtjänar.



Massor av kramar Tina



2008-10-15 @ 03:26:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0