Hjärntvättad...

Visst är det väl ganska konstigt...
Trots att jag är opererad sen 2½ månad tillbaka har hjärnan fortfarande inte lyckats bli omprogrammerad......, den reagerar fortfarande och bli intresserad av allt som har med bantning, viktreducering, mirakelmedel och dyl. att göra....

Såg nyss nån annons om mirakelpiller som skulle hjälpa till med en rejäl viktreducering och återigen fick jag påminna mig själv om:
"Nämen-just-ja...., det där är ju inget för mig....., jag är ju opererad numera......"

Egentligen är det väl inte konstigt, jag har ju ägnat ca: 23 år åt att försöka banta...
Hjärnan är väl hjärntvättad vid det här laget...
Jisses.., det lär nog ta tid innan hjärnan är omprogrammerad...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0