Dags att byta kanske...


Idag var jag in och handlade ett presentkort på Gina Tricot, betalade med kort och var tvungen att  legitimera mig...
Expediten tittade på körkortet och sen på mig, tittade förvånat på körkortet och på mig igen och utbrister:
"Du, det där måste vara ett tag sen va? Kanske dags att byta körkort...?
Blev glad över hennes ord..., det värmde extra mycket eftersom det känns som om vikten står still och det inte sker någon förändring...
Visst, det kanske är dags att byta ut körkort och tjänstekort...
I och för sig är båda bara två år gamla men det är stor skillnad på tjejen på fotografierna...

Kommentarer
Postat av: Anna

Viken härlig kommentar, du fick, ja nog har vi förändrats allt sen vi gjode operationen!

Synad att du kommer sluta blogga här, men jag får försöka titta in på din andra blogg, har ju blivit en vana att kolla varje dag om du skrivit något nytt.

Kram Anna

2009-04-13 @ 22:36:33
URL: http://anchalar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0