Klänning från Haléns

Idag fick jag klänningen från Halens som jag suktat efter....
Den är supersnygg!!!!
Har (och är) osäker på om jag ska behålla den eller ej...
Beställde storlek 44 eftersom jag är så pass bystig fortfarande..
Jag blev förvånad över att jag kunde ha den och att den satt så pass bra som den gjorde eftersom den såg ganska "tajt" ut på bilden som jag sett i katalogen...

Tyckte i alla fall att klänningen satt bra på mig tills dess att jag fick för mig att titta på bilden i katalogen igen och insåg att jag inte alls ser lika bra ut i den som hon i katalogen... *suck*
Otippat..., NOT!
Det finns ju i och för sig en anledning varför hon jobbar som modell och jag bara är en vanlig statstjänsteman...
Fast, å andra sidan har hon nog inte varit nån flodhäst som varit tvungen att genomgå en gastric by pass..., så jag får väl vara nöjd över att jag överhuvudtaget får på mig normala storlekar..

Vem vet..., om jag får för mig att behålla den kanske jag delar med mig av en bild sen..., tills vidare får ni hålla tillgodo med modellen i Haléns..


Bild: Halens

Kommentarer
Postat av: Susanne

Du är säkert jättesnygg i den!

2009-04-04 @ 08:16:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0