Allt gick bra..

Allt gick bra för min vän...
Operationen blev försenad men allt hade gått bra och det är huvudsaken..
Jag har pratat med henen flera gånger och hon har sin dator med så att hon kan uppdatera sin blogg och hålla kontakten...
Det känns bra att hon är så pass pigg så hon orkar prata med mig och surfa..., inte ens jag var så pigg på sjukhuset efter min operation..
Imorse så skickade jag ett sms till henne och frågade om vällingen till frukost smakade bra..., jag visste ju att hon längtat efter smak på annat än modifast...
Jag fick svar av henne att hon satt och sörplade i sig den...., låååååångsamt!
Det där med lååååångsamt är ett internet skämt eftersom jag inte behärskar den tekniken men att hon gör det till överdrift......., hon kan sitta med en tallrik mat i en evighet.... Det där med att äta långsam lär INTE bli nåt problem för henne nu när hon är opererad...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0