Är det nån idé att fortsätta bloggandet..

Nu har jag börjat tveka....., igen...
Funderar över om jag ska fortsätta med bloggandet på den här sidan eller ej...
Har ju två bloggar, den här vikt-bloggen och en annan mer officiell där jag skriver mer om min vardag...
Den här bloggen är inte allmänt känd i min omgivning utan läsarna är väl, förutom min nyopererade vän och sambon, mest läsare som hittat mig via vikt-forumen...

Jag funderar om det ens är några som orkar läsa den här bloggen och om det har nån betydelse för någon att jag delar med mig av mina funderingar, problem och små framsteg..
Fortsätter nog att fundera lite till...., även om jag inte har så många läsare (inte som lämnar kommentarer iaf) så kan det vara skönt att skriva av sig ang. viktop-livet...... (för det är något som jag inte berört i min andra blogg) och det kan ju oxå vara kul att ha en "dagbok" över min viktresa och funderingar på vägen...



Igår kväll var jag och hälsa på min nyoperarade vän....
Hon opererades i tisdags och kom hem i torsdags..!
Jag är så glad över att allt gått bra och att hon är hemma igen!

Vi surrade, svamlade, drack kaffe åsså gav jag henne fragminsprutan...
Var lite nervös över att jag skulle göra illa henne när jag skulle sticka (för om man hamnar lite fel kan det ju göra grönj-vulskt ont) men det gick som en dans...
Det är så skönt att se att allt gått bra, hon har redan tappat en del i vikt, den syns på både kläderna och i ansiktet men det "ser" hon inte själv....
Det ska bli kul att följa hennes resa...

Kommentarer
Postat av: Susanne

Är ofta är och läser trots att jag inte kommenterar. Tycker du skriver underhållande!

2009-02-09 @ 11:13:02
Postat av: Anna

Klart att du ska fortsätta, jag är inne här hos dig varje dag för att se vad och om du har skrivit något nytt!

Hoppas på att du fortsätter!

Anna

2009-02-10 @ 18:08:56
URL: http://anchalar.blogg.se/
Postat av: Anna

Visst är det Peter Cox, vilken helg!

2009-02-10 @ 20:47:59
URL: http://anchalar.blogg.se/
Postat av: Ann-Sophie

Klart att du ska fortsätta att blogga jag är inne och läser varje dag för att se om det står nåt nytt.

Jag har också gjort en viktop så det är spännande.

2009-02-11 @ 07:15:25
URL: http://annspussel.blogg.se/
Postat av: Bombbe

Jag hittade hit idag. Slukar allt som har med viktop att göra. Kommer tillbaka....

2009-02-11 @ 18:25:47
URL: http://www.bombbe.blogspott.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0