Jag har ändrat vanor..

På jobbet har vi tre toaletter i det ena kapprummet...
Tidigare gick jag alltid på den handikapptoan, den var stor och rymlig och där hade man svängrum...
Jag hatade de gånger jag var tvungen att gå på någon av de små toaletterna..., det kändes nästan klastrofobiskt...
Numera, när jag blivit lite mindre så har jag bytt vana utan att ens har lagt märke till det... Nu så går jag oftast på den minsta toaletten och känner mig så nöjd när jag inser att det inte känns trångt längre..
Tänk att sådana små saker kan kännas stora..

Kommentarer
Postat av: Lotta

Den är köpt frn tradera :) Där hittar man mkt bra saker hihi.

Märket är dock Vila och dom finns väl lite överallt tror jag :)

2009-02-07 @ 15:01:22
URL: http://felicia6.blogspot.comm

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0