Nervös..

Min väninna opereras ju idag, sista budet var att hon skulle opas strax innan 11-snåret..
Vid 11:30 fick jag ett sms om att hon snart skulle skjutsas iväg till op.....
Aha, förseningar..., de är väl sånt som händer...

Fick nyss ett oroligt sms av vår gemensamma vän som skrev att hon ringt IVA o att hon inte kommit dit än...
Skrev ett "lugnande" sms tillbaka att jag tror att det blivit mer förseningar eftersom jag fick ett sms av henne vid 11:30, att det är en del förberedelser i operationssalen innan det är dags för operationen och att de räknar på att en operation tar 1 timme och 45 minuter...
Sanningen att säga så är jag skitnervös..., jag försökte lugna vår gemensamma vän men hon skulle bara veta att jag själv är ett nervknippe...
Sitter som på nålar och väntar på besked om att allt gått bra...
Nu förstår jag plötsligt min omgivnings oro när jag opererade mig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0