Ops, det blir sällan som man tänkt sig

Imorgon så skall min vän göra sin viktoperation..
Ojoj som hon har väntat på den...
Ringde henne imorse för att kolla om hon var nervös men hon var cool...., tur det för jag var lite pirrig för hennes del...
Min vän har problem med bl. a panikångest och jag visste/vet att det ibland kan sätta käppar i hjulet för henne...

Kontrollmänniska som hon är hade hon kontrollerat ALLT hon kunde kolla upp innan hon åkte till Sundsvall..
Vilken tid hon skulle opereras, om hon fick eget rum mm mm....
Hon hade fått information om att hon skulle opereras direkt på morgonen kl. 8 och att hon skulle få ligag på en 2-sal med en yngre tjej.....

Ringde henne för en stund sen.....
Hon verkade vara på gott humör, hon satt i dagsrummet och surrade med folk...
(hennes sociala kompetens är det då minsann inget problem med.......)
MEN; det visade sig tydligen att hon inte skulle opereras förrän närmare 11-snåret och att hon hamnat på en 4-sal med tå tanter som var var närmare hundra år.....
Oooops....
Men, hon var glad ändå..., skönt!
Nu hoppas jag att allt går som det ska och att hon mår bra när operationen är över....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0