Frusen..

Har ju läst och hört om många som börjar frysa en hel del när de viktopererat sig...
Jag har inte märkt av nåt förrän på sistone.......
Jisses va frusen jag har blivit..
Ok att det är vinter men när det är mellan 19-22 grader inomhus ska jag ju inte behöva gå påbyltad...
När jag gå och lägger mig brukar jag oftast ha på mig svettisbyxor, t-shirt, huvtröja, strumpor, duntofflor, duntäcke OCH filt.....
Snacka om att jag är en erotikdödare...
Å skulle man mot förmodan vara på väg att "få till det" nån gång så lär väl sambon somna innan jag ens fått av mig första lagret med kläder...

Får väl se om frusenheten håller i sig......, eller om det bara är tillfälligt...
Trösten i bedrövelsen är väl att jag kommer att kunna vistas utan problem inomhus i sommar...., annars brukar det vara så varmt i huset att jag helst vill sova i gillestugan eller med kylklampar i sängen...


Kommentarer
Postat av: Tessa

Jaa du kan verkligen skryta om att hålla byxorna på ;-) sommar ja... guuuud vad jag längtar :-D

2009-01-22 @ 07:20:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0