Magiskt, äntligen -30

-30 skulle kunna beteckna gårdagens temperatur......
Ok, jag kanske skarvar lite, det kanske inte var -30 men då jag tittade på termometern så visade den i alla fall -28, huvaligen va kallt... *brrrrrr*
Själv har jag legat nedbäddat i soffan sedan nyårsdagen...., har haft ont i halsen, öronen och feber...., nu har det utvecklats till snor och en rejäl whiskeyröst så jag har ju i alla fall lite variation i vardagen...

Nåja, åter det till magiska - 30....
Det är givtevis vikten jag syftar på..
Vågen visade sig från sin bästa sida idag då jag bestämde mig för att äntra den och jag konstaterade att jag nu lyckats gå ner 30 kg.....
Jiiihaaa!
Har ju en längre tid gått och blängt på vågf-n som verkar stått tokstill......., nu under julen då jag slarvat med ätandet har jag inte ens orkat bry mig, tänkte att jag får ta tag i det där på onsdag då det äntligen är vardag och vanliga rutiner igen...

Som jag skrivit tidigare så slarvar jag en hel del med ätandet då jag jobbar skift och börjar på em...
Har funderat på om jag skall prova med fasta mattider oavsett när jag börjar på dagen...,
tex kl. 7, 9, 12, 15, 18, 21
Som det är nu och de dagar då jag jobbar sent äta frukost vid 11-tiden och det är inte det ultimata, hela matordningen blir skruvad...

Kommentarer
Postat av: Anna

Stort stort Grattis!

Vilken bra start på det nya året!

bra jobbat tjejen!



Kram Anna

2009-01-05 @ 19:39:10
URL: http://anchalar.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Hej mitt i natten, nu sover väl du antar jag. Jag är hemma efter att ha varit ute på äventyr ;) Grattis till dina minskade kilon :)

2009-01-06 @ 02:50:22
URL: http://www.metrobloggen.se/nett
Postat av: Sara

Grattis bruden! Hoppas allt är bra med dig? kram Sara från Sundsvall ( viktop - Sassas )

2009-01-06 @ 21:19:21
URL: http://saragoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0