Migrän..

Nu har jag varit däckad i migrän igen..., i två dagar!

Var på återbesök till läkaren i måndags, han ville kolla upp hur jag mådde eftersom han tidigare plockat bort betablockeraren som jag bl.a haft för huvudvärken..

Nu när jag gått ner i vikt så blev jag yr och konstig, det berodde på att jag fått på tok för lågt blodtryck därför plockades betablockeraren bort helt...

Yrseln försvann som ett brev på posten och det är skönt att slippa den medicinen...

Men, som det är nu så är det att välja mellan pest eller kolera...., antingen ta betablockerare och blir yr pga. att jag får för lågt blodtryck eller fortsätta utan och ha problem med huvudvärken...


 

                                         


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0