Snuvad på konfekten...

Jag är och har alltid varit en matglad person...., förmodligen är det en av anledningarna att jag blivit överviktig...
En del människor ser mat enbart som föda och nåt man måste ha för att leva...., men för mig är maten en del av livets guldkanter...
Jag ångrar inte operationen men jag ska inte sticka under stol med att jag emellanåt känner mig "snuvad på konfekten", speciellt när det är nåtn mat som jag verkligen gillar och jag sitter där med min pytteportion och vet att jag inte får äta nåt mer...
Då känns det snopet....
Fast, det är ju ett måste i det nya livet...., och jag måste verkligen försöka att se fördelarna med operationen och inte låta det problemet överväga fördelarna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0