Tänk att jag aldrig kan vara nöjd...

Skiter inte bara som en häst...
J-klar va jag "skiter ut" inlägg idag.....
Så här aktiv på bloggfronten har jag nog aldrig varit...., inte ens när jag gick i väntans tider inför operationen...
Ok, det kanske inte är några världsnyheter som jag kommer med men det är ialla fall saker som huserar i min hjärna för tillfället...

Visst är jag glad och nöjd när jag börjat gå ner i vikt...
MEN; jag har nu upptäckt att jag börjat bli mer kritisk till mig själv och min kropp....
Tänk att jag aldrig kan vara riktigt nöjd...
Alldeles nyss stod jag i trosor och bh framför spegeln och upptäckte att jag fått hängröv...
Hallå, var kom den ifrån egentligen.....?
Den har jag aldrig sett förut.. (jaja det kan ju iofs bero på att det inte är speciellt vanligt förekommande att jag står i bara trosor och bh framför spegeln...)
Men, förmodligen beror det på att rumpan höll formen eftersom den var utfylld med hull... (skriver hull eftersom det låter bra mycket bättre än fett)
Herregud, som rumpan är nu så skulle jag förmodligen kunna knipa fast en penna under rump-vecket....
(måste nog ta och prova)
Under brösten skulle jag nog kunna lägga en hel pennsamling.... *asg*

Kommentarer
Postat av: Anna

jag känner igen mig i dina inlägg, häcken hänger som aldrig förr, och det gör ju inte att byxorna sitter snyggare precis!

Hoppas att du mår bättre nu/blir piggare när du äter multivitaminer ala rolls rolls! :)

2009-01-26 @ 17:46:39
URL: http://anchalar.blogg.se/
Postat av: Tessa

Men om jag säger så här : det är inget som syns utanpå i allafall :-) och jag får ju redan nu in en petflaska under brösten hur fasen ska det bli då man bara får skinnpåsar? Vi får hoppas på att det blir poppis med axelvaddar igen så vi kan kasta upp dem o använda dem till det ;-)

2009-01-27 @ 06:41:53
URL: http://tesza.bloggspace.se
Postat av: Ann-Sophie

Hej!! Är också viktopad och har gått ner 32kg och känner också igen mig. Massor av häng och jag tycker att jag är skittjock fast andra säger att jag inte behöver gå ner mer nu. Den känslan måste bero på allt häng och att man ser sig i spegeln på ett annat sätt efter open.

2009-01-27 @ 09:22:11
URL: http://annspussel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0