Ingen måltidsordning alls..

Häromdagen upptäckte jag hur svårt det är att hålla måltidsordningen under en dag i kaos.....
Ok, det kan vara svårt även dagar som inte är kaotiska eller inte innehåller rutiner...
MEN; häromdagen så var de extremt..., tur att det inte är många sådana dagar..
Fick beskedet att min mormor somnat in i onsdagskväll..., med anledning av det så åkte jag och min bror upp till orten där hon bodde (där vi är uppväxt) på torsdagmorgon...
Hann äta frukost innan det var dags att bege sig....., sen följde en känslomässigt stressig dag...
Under hela dagen hann jag, förutom kaffe, få i mig en banan och en liten påse med nötmix.....
Inte bra.............., och det kändes! :-(


Kommentarer
Postat av: Hanna

Hej :) Ja, jag vet faktiskt inte. . Om jag går in på tappa.se och fyller i min längd, vikt, ålder och kön och sedan minska ner energiintaget till 1400 kcal/dag och anpassar antalet steg för att jag ska gå ner 3 kg/månad och då står det 1790 steg :? Jag tyckte också det verkade lite lite så jag ska satsa på minst 5000, tycker det verkar mera rimligt :) Hur går allt för dig då?

2009-03-29 @ 12:49:21
URL: http://raventear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0