Intressant...

Loggade nyss in för att meddela att jag tänkte stänga den här bloggen och hänvisa till min "vanliga" eftersom det inte verkar vara nåt vidare intresse att läsa den...
Döm av min förvåning, när jag väl loggat in så ser jag att det faktiskt finns några tappra själar som fortfarande läser, igår hade jag 14 unika besökare och på den här bloggen är det mycket... *s*
Dessutom hade Emo/Marimba lämnat en kommentar i det senaste inlägget idag, idag då den faktiskt behövdes som bäst... ;-)

Som jag kanske tidigare nämnt så har jag ju den här viktbloggen för att skriva om viktoperationen, jag skrev av mig inför operationen och numera skriver frestelser, utmaningar och förändringen efter operationen....
Känns inte som om behovet är lika stort för tillfället som det varit...

I min "vanliga" blogg så har jag inte tagit upp ämnen viktoperation eftersom jag vet att det är många från min hemort som läser den och jag inte kännt mig mogen att "basunera ut" för allt och alla att jag gjort en viktoperation..
Jag har däremot antytt i några inlägg att jag gått ner i vikt och förändrats en hel del den senaste tiden..
Oftast så skriver jag om vardagliga ting, om när jag gör bort mig eller när jag kan hänga ut sambon för hans tokigheter....
Hade först tänkt att ni som är intresserade av min vanliga blogg skulle höra av er via mail för att få webbadressen men jag ids inte vara så avancerad......, jag gör det enkelt för mig..
Såååå, alltså..., ni som vill ta del av min "vanliga" blogg kan ni göra det genom att
klicka
HÄR....





Bjuder på en före och efter bild....., klicka på respektive bild för att göra den större...
Herreguuuud, jag fattar knappt själv vilken skillnad det är...


Bild: privat...
Jag med ny frilla och brilla..., mars 09


Bild: privat
Jag hos en kompis på Mors Dag 2007

Kommentarer
Postat av: Susanne

HERREGUD VILKEN SKILLNAD :-) För mej som inte känner dej så ser det inte ut att vara samma person på bilderna! Härligt!Du ser strålande ut!

2009-03-12 @ 12:01:27
Postat av: Sara

Wow vilken skilnad! Du är super snygg,men det var du ju innan oxå! stor kram från Sara i Sundsvall

2009-03-17 @ 18:28:25
URL: http://Harahia.blogspot.com
Postat av: ofelia

Men oooj vilken skillnad! Grattis :-)

2009-08-18 @ 20:08:49
URL: http://otiliasform.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0