Skumt!

Jag behöll klänningen, hade den på mig på personalfesten på fredagkvällen med en turkos kortärmad top inunder... (givetvis med matchande turkosa leggings..)
Kände mig riktigt fin...., ovanlig känsla...

Jag kände mig lite "naknare" än vanligt eftersom jag inte är speciellt van att ha kroppsnära kläder...
Inledde kvällen med kofta men vågade sen ta av mig även den och bara ha klänning, top o leggings..
Men, efter ett glas (eller om det var två eller tre) så var det inget jag brydde mig om..

Det togs en hel del foton under kvällen.., vågar knappt tänka på när de skall publiceras för "allmänheten" på jobbet..., huvva!
Några av korten såg jag redan på fredagkvällen.... När jag såg bilderna så fattade jag att min hjärna inte hängt med riktigt i viktminskningen...
Visst ser jag mig själv i spegeln varje dag men jag fattade inte att det var JAG som var med på korten...,, jag kände inte igen mig själv...
Skrämmande och skumt!!

Kommentarer
Postat av: Maria

Åh jag håller med dej! att hjärnan inte hänger med när man går ner i vikt! men så himla kul det är när man ser på sej själv på kort och får klia sej i huvudet och fundera är det där verkligen jag!!

2009-04-07 @ 09:21:22
URL: http://glittersmulis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0